8. november 2011

MUL VEDAS

Siin on Annika kirjutis blogisse. 9. klassi õpilastele on rangelt soovituslik pärast blogiteksti läbi lugemist kirjutada sinna juurde sobiv kommentaar.


Lugu algas nii, et kõigepealt sain ma teada, et Tallinnas toimub varsti tantsulaager, mida organiseerivad Itaalia parimad võistlustantsu tantsijad ja treenerid. Meie treener ütles, et sellesse laagrisse saavad ainult need, kes tantsueksami väga hästi teevad. Ma eriti ei uskunudki, et ma sinna üldse saan. Vahepeal õppisime trennis uusi tantse ja laagrisse minek ei olnud enam meeleski.  Kui kuulsin, et mõned parimad Läti tantsijad lähevad just selle laagri ajal võistlustele, siis tekkis mul tunne, et järsku on ikka võimalus sinna saada.
Ühel päeval oli mu treener väga õnnelik, keegi ei teadnud, miks. Olime kõik juba ära unustanud jutu Tallinna tantsulaagrist, sest sellest oli umbes kuu aega möödas,, kui olime sellest kuulnud. Kui kõik olid  kohale jõudnud, ütles treener, et kõik 8 inimest, kes eksami hästi tegid, saavad sinna laagrisse. Meil oli väga hea meel, sest see oli suur au meie klubile. See oli uskumatu, keegi ei oodanud, et me kõik sinna saame. See tõesti oli suur üllatus. Kui Tallinna kohale jõudsime, oli seal kõik väga äge. Lätist olime ainult meie ja veel 4 last teisest klubist. Laagris oli väga palju tantsijaid erinevatest Euroopa riikidest. Ma tahaksin sellisesse laagrisse veel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar